Friday 💗

Äntliiiiigen freeeeedaaaaaag! Jag har blivit helt slut av att kickstarta det riktiga arbetslivet, dvs heltidsjobb hela veckan och stiga upp 04:10! Jag har somnat vid 9 tiden VARJE kvĂ€ll sen jag började i mĂ„ndags, av ren trötthet. Haha.. och nu ikvĂ€ll somnade jag pĂ„ soffan mellan 9-10 oxĂ„, sĂ„ nu skriver jag det hĂ€r blogginlĂ€gget och hoppas jag blir pigg nog att vara uppe ett tag till 😏 började somsagt arbeta pĂ„ Sandvik i mĂ„ndags och idag var sista FM skiftet , pĂ„ sön kliver jag pĂ„ nattveckan som Ă€r sön - Tors, sen ledig nĂ€sta helg igen som tur Ă€r! â˜ș dĂ„ fĂ„r jag ta igen den veckan 👌 men trivs super duper bra, det Ă€r skönt att kĂ€nna att man jobbat pĂ„ riktigt, dĂ€r av varför jag Ă€lskar industrin, man kommer hem och kĂ€nner att man gjort nĂ„got pĂ„ riktigt. HjĂ€lpt till en viktig produktion och jobbat sig sjĂ€lv hĂ€rligt trött. Ja, fram tills jag ska gĂ„ min utbildning hoppas jag att jag blir kvar pĂ„ Sandvik hela vĂ€gen! Detta Ă€r sĂ„ kul. Good to be back. Tog en prommis med vovven ikvĂ€ll och sen dog min energi. Somsagt. Snart sova, imorgon Ă€r jag ledig , wiiiiee 👏 trevlig helg â˜ș