Bara en throwback

Det skrämmer mig hur snabbt tiden springer förbi en. Har alltid tyckt tiden gått fort, men när man fyllde 20, sen 21, sen 22 och nu senast 23(!?) då blir man lite rädd. Jag har satt upp tydliga mål för mig själv och inom det närmaste året ska alla planer vara genomförda. Vissa helt o hållet färdiga (som kost schemat fram till 10 juni) och taxiförarlegitimationen, matten, högskoleprov osv ska vara KLART och en vis framtid SKA visa sin närvaro 🙌 för man lever bara en gång. Och under tiden jag gör allt för framtiden ska jag se till att ha kul, jag ska leva livet precis som jag känner och vill. Jag ska göra mina drömtattueringar , jag ska genomföra saker jag alltid velat göra. Vara spontan och våga ta dagen som den  kommer. Jag vet att det är ca 4 månader kvar av stress , oro , ångest och hårt jobb, men efter dessa 4 månader är det JAG som står i fokus. Och jag ska ha KUL 👊👊👊