Kaos kaos kaos

Alltså nu är det okej och säga - faaaaaaan. Jag har mått sååå dåligt sen i söndags, varje dag jag vaknar blir det sämre och sämre. I söndags efter träningen fick jag halsont, mån och tis hade jag förutom halsont även hosta och snuva som då kom som ett brev på posten. Varje dag har jag tänkt ' nu kan det nog inte bli värre iallfall ' .. men igår när jag kom hem bodde jag på toan istället för att sova, var såååå lös i magen, besök var 10e minut, TMI I know. Men i ärlighetens namn, exakt så var det. Och idag, för 30 min sen, så kräktes jag, i mängder. Och nej, jag har inte sjukanmält mig. Och kommer inte göra det idag heller, jag kommer jobba, precis som alla andra nätter denna veckan.. har dock skrivit till skiftledaren så han vet mitt tillstånd,

känns som att det är extremt jobbigt att dölja det nu. Som att det inte går längre.. ja nu mår man piss! Men kanske kanske kanske att det INTE kan bli värre nu?! Åh är så trött, utmattad. Men pengar och att inte sjukanmäla mig igen då jag dumt nog gjorde det pga förkylning förra månaden (?!) hur tänkte jag, jämför man det med detta så hade det varit mer viktigt att vila nu. Jag var väl bara rädd att det skulle bli värre eftersom det var första riktigt förkylningen sen ja opererade bort halsmandlarna dec 2015. Suck.. men jag biter ihop, försöker få i mig lite middag, provar jobba och hoppas jag är envis nog att orka hela natten, men det tror jag 👐 snart är det helg 🤧😷 idag fick jag hem mina nya skor, så det gjorde mig lite glad iaf 👏 och en liten bild på lunchen som ändå kom upp efter ett par timmar 😩👉🏻 (sorry)