Long time no see

Nu var det några dagar sen jag checkade in här 👆 det har hänt mycket, i söndags blev jag sjuk igen, 3e gången på 3 månaders period. Men ska inte klaga, om man slår ut det på år sen sist jag var sjuk. Hehe, typ 2,5 år sedan. Nu sitter jag på en rast på jobbet, 03:13, yes nattvecka alltså! 2,5 timme kvar av denna natt och sedan bara 2 nattpass kvar, till helgen blir det shopping på fredag när man blivit människa igen, om man nu kommer vara det då efter nattveckan brukar ju gå som det går 😏 på lördag fyller min pojkvän år så det blir att fira han på olika sätt, beställt present åt han och en liten överraskning på kvällen tänkte jag förgylla hans dag med 😍 sen träffa Becca över en lunch på söndag 👏 börjar bli bättre i halsen, bara väldigt snuvig och lite trött nu, det gav med sig lite idag, tjohooo🤗 massor som hänt, massor som händer och massor som kommer hända, just the way I like IT! Och vet ni?! Det är endast 13 dagar till semester 👏👏👏 NU kan man snart känna lukten av ledighet , wiiiee