Mycket på gång, måndag

nu är det äntligen en ny vecka! Som jag längtat. denna veckan kommer vara otroligt givande. Kommer köra 100% hela veckan ut med kost och träning (12 veckor från nu) , få bilen fixad (äntligen!!) på onsdag, 2 x mattekurser och på torsdag och fredag ska jag gå truck kurs. YES, truckkort ska fixas. Och när jag åker upp till Lule den 7 april så ska jag inte bara göra uppkörningen klar inför taxilegget, utan även ta traverskort. Så nu börjar saker och ting rulla 🙌🙌 jag kommer ta travers och truck kort pga ett jobb, eller flera jobb men kommer gå på ett möte veckan efter helgen jag kommit hem o är färdig med alla behörigheterna, och då eller veckan efter kommer jag börja jobba. Så lättad över detta och vet att dessa behörigheter kommer gynna mig sååå mycket plus att jag får en fot in i industrin, som jag velat ända sedan ja sist var inne i industrin vilket är 2-3 år sen nu. Det är där jag kan tjäna mina pengar innan jag har signalteknik utbildningen 🤗 så ja, jag är taggad!!! Förövrigt är allt bra förutom denna jävla pollenallergi!! Alltså andra året jag känner av det nu, och är som värst när  våren börjar komma. sen till sommaren brukar det gå över. Men tycker det är skitjobbigt, jag är slö, trött, kliar i öron öga hals och näsa , snorig och huuuur trött som helst. Nyser utan att överdriva upp till 30 gånger per dag. Usch... men det är ju egentligen ett litet problem jämfört med andra problem här i världen ;) taggad på allt nu och ska grejja allt med succe!! Nu kör viiii som vi alltid säger 🤘🤘😄😄😄 hittade denna gamla bild på Champion , sååå liten han var 😍