Friyay!!

Tung vecka som äntligen lider som sitt slut. Men först en otroligt efterlängtad helg framför oss med massa mys och roligheter, men framförallt lugn helg i första taget så man vilar upp sig för nästa 7 dagars sträck jobb. Sista veckan på Sandvik så bara kötta! Ledigvecka efter det och på fredagen den veckan alltså 1 december börjar jag på yilport!! Sjukt att tiden springer iväg, men jag älskar det, verkligen!! Beställt lite julklappar och även ett par träningsskor och ett mys set till mig själv från wish samt två par slitna jeans jag letat efter länge då mina egna har gjort sitt! Billigt och bra men det kommer nog inte komma innan jul eftersom det kommer från wish! Men längtar ihjäl mig, kan inte lägga upp bild på killens julklappar men visar det när dom kommer, detta beställde jag till mig! Trevlig helg 💚