Ny start

Under denna veckan har det hänt så sjukt mycket. Vi har flyttat in i radhuset och fått sååå fint. Ska lägga upp en snapvideo så fort ja har tid 🙏 MEN förutom allt det så har syster min kommit över helgen och igår satte jag igång träningen på gymmet igen efter 4 månaders uppehåll, kommer köra efter vårt 8 dagars schema och dessa två första pass har gått så sjukt bra 🙌 så glad att allt är igång. Och pricken över i:et är att jag fick veta igår att vi fått nya uppdrag på Sandvik, så kommer börja på ett annat verk på tisdag så på måndag gör jag mitt sista pass på 09:an! Så jäkla skönt att det löste sig efter den hemska nyheten att alla vi skulle bli varslade. Just nu kan saker och ting inte bli så mycket bättre, nytt underbart hem och ’nytt’ jobb fast det är samma företag och denna gången har jobbet inget slutdatum 👏 underbart 🤗 kan verkligen inte vara gladare! Nu börjar livet igen 🏡💏  och förutom att vi gymmat idag så har vi haft myskväll med Sofia och marcus som oxå är här på besök 🙌 underbar helg! 👌