Vår helg 💙

Igår gjorde jag lite smink fynd på stan (köpte bästa mascaran jag någonsin provat, ger sjukt bra volym) och sen bjöd marcus oss på mat, en helt sjuk god köttgryta! Alltså såååå god verkligen! Sen tog vi en promenad med några vänner till marcus som oxå har hundar, så vi hade en samojed, en siberianhusky, en akita inu och en alaskan husky 😎 bästa blandningen helt klart. Efter lekträff med dom tog vi med våra 2 hårbollar till marcus igen och kollade en film. Hur bra fredag som helst 🤗 och idag har vi varit och fixat en sak vi får nästa vecka och då ska jag även berätta vad, can’t wait 🙈😍 min flickdröm som gick i uppfyllelse på min födelsedag 💁🏼‍♀️ sen köpte vi även en ’pizza sten botten’ så nu håller vi på att laga hemmagjord pizza och svamlar i köket samtidigt! Vi köpte även mat och fiskolja till champ så han kanske får bättre trampdynor i detta grisiga väder och lederna mår ju även bra av lite extra fett i maten 👏 nu ska vi påbörja vår hemma mys kvälll 😁 (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)