Onsdag

Sista natten för denna veckan var väldigt lugn & lite lättare att ta sig igenom, men jag får alltid minst 2-3 timmar under nattpassen då jag verkligen känner att ögonen går i kors. Även om jag sovit bra blir det alltid så! Så på sätt & vis är det skönt att nu i några dagar iallfall få leva i vanliga rutinerna 👌 jag sov till 10, alltså 3 timmar ungefär så jag vänder dygnet direkt. Igår när jag hade duschat upptäckte jag att jag fått gröna nyanser i håret 😱 så sitter faktiskt nu hos min frisör som ska ta reda på varför  & förhoppningsvis göra något åt det! Det är mest troligt mitt silver schampoo, hade sån fin färg innan så hoppas verkligen det går att åtgärda här & nu😫 to be continued 😏... (null)

(null)

(null)
Lite bilder från natten på jobbet & vad jag ätit senaste 12 timmarna typ haha, kvällsfika & frukost ✌️