Wörk

Denna jobbnatten är snart över vilket är vääääldigt skönt då champ väckte mig redan vid 9 igår på morgonen. Sådär skapligt trött denna natten alltså.. men jag har krigat mig igenom den och nu är det bara ett skift kvar innan långhelg 🙏 OM vi ska njuta denna helg! Även om veckan går toppen & vi har verkligen varit effektiva denna veckan & fått mycket gjort.. bland annat lämnat in bilen & fixat fyrhjulsinställning, fixat saker hemma, jobbat snart 6 dagar i sträck & på det tränat hunden osv så har vi ätit bra & lyckats ta hand om oss själva lite extra. Börjat käka vitaminer igen och tar extra långa promenader 👍😏 till helgen blir det gym men oxå lite goda saker, tacos på fredag osv, vårt mål är ju att hitta den där balansen 👌 och det har börjat otroligt bra!👊  nu ska jag kötta sista timmen innan hemgång & sova.. 😴 kan visa en present jag fick från jobbet här i veckan, ett superfint armband som alla kvinnor i företaget fick då yilport stöttar bröstcancer, hur fint som helst 💓 (null)

(null)