Snart helg ❤️

Har jobbat natt igår & nu sitter jag på jobbet & har ca 7 h kvar att beta av utav detta nattpass. Sovit extremt dåligt & lite för lite efter förra natten så ser väldigt mycket framemot helg & få sova 😴 dessutom är syrran här på besök hos oss, hämtade henne idag vid 14 tiden & vi hämtade hundarna från dagis för att sedan mysa hemma. När babe kom hem från jobbet käkade vi lax & potatis & babblade, varit här på jobbet sedan 20:30. Imorgon ska jag försöka vända dygnet igen inför helgen (jobbar natt mån & tis igen) så blir inte super tidiga kvällar, men vill ändå sova på nätterna 😎 men sen ska vi iaf iväg med Kingston till veterinären kl 14 då han ska få sin 3 månaders spruta 🐾 sen ska vi handla tacos & bara mysa hemma hos oss resten av kvällen med godis dessutom, svårslaget 😉 behöver jag nämna hur mycket jag längtar till 05;30 så jag får åka hem 😴😴 (null)

(null)
Kämpar på sista timmarna 👊