HEY SYrran!

vet att du läser detta, tröjan du har på dej på bilden ----->
den köppte jag i London förra året, och vet du vart du har den nu?vet att jag gett den, men nu blev jag sugen på att ha tillbaka den när jag såg att det var sjukt snyggt till kavajj ;)


Okej , förlåt att jag blogg frågar min syster, men det är tyo det enda sättet att få taag i henne såhär dags, hon bor ju några hundra mil ifrån mig, hon bor i South Hampton nämligen ;) så aa, på tal om sofia , jag saknar verkligen henne!

BTW är vi lika? kan lägga in lite fler bilder på henne jag hittade nyss..vänta en sek!

sädär , vad tycker ni? lika som bär eller kan knappt tro vi e systrar.. ja jag är hel syster med henne!:)





kanske ngt att jämnföra med oxå hehe..



juste,den här gjorde jag när hon flyttade dit bort, kommer jag ihåg !



<3<3

#1 - Anonym

ni är lite lika, du har fylligare läppar än sofia, men ananrs ser ni ganska exakta ut .. fast eftersom det skiljer 4 år mellan er, så är det ganska ovanligt att ni ser så pass jämngamla ut ändå! haha, men snygga som stål :D puss och kram från en läsare

#2 - JOHANNA

/JOHANNA

#3 - Sofia

Hehe, ja vi ser jämngamla ut, vilket betyder att jag ser ung ut ;). Carro, du får tröjan i sommar ;). Love and hugs, xoxo