HEMMA IDAG..

Åh vilke skitmåndag..jag mår inte bra alls idag!
Något skumt händer .. alldeles slemmig i munnen,måste skölja med vatten ständigt.
Ont i huvudet, kan inte riktigt röra mig. Men hoppas det går över snart, för jag är redan less på att ligga i sängen och klockan är elva. Men seriöst vad är fel på mig? När det kommer slem ut ur munnen!? förlåt vet att det låter helt skumt och äckligt, men blek är jag också. Uscha, vill vara frisk, nu missar jag ju dansshowen idag oxå!som vi har i sandviken.  BLÄ.

och på fredag ska jag uppträda med bakdansarna, på fritidsgården tror jag! =) I gävle.


känner mig lika förvirrad som jag ser ut ..

Alltså, sjukt konstig sjukdom/symptom jag har. Jag låter ju inte sjuk, jag är bara riktigt yr. Sen att det slemmar och rinner.. är inte speciellt snuvig, lite lätt hosta hade jag när jag vaknade men det är ju inte andledningen till varför jag håller tillbaka idag. WHY WHY WHY