Kan bli en grymt bra nyår.

Endast ngn vecka kvar av 2013 och sen firar vi undet nya året. Jag Sofia Lisa och min älskling ska slå på stort då vi bokat 2 hotellerum på scandic och även 3 rättersmiddag, bastu innan man börjar fixa sig där och sen fest på ferrum som är i samma byggnad för er som inte vet ;)! Fan så taggad jag är. Att få firà ny år mitt på stan i ett fint hotell med stort rum, slå på stort med lyxmiddag osv med den personen som man älskar så grymt mycket och även sin syster, jaman kan inte misslyckas. Det längtar jag till! Såklart har jag och M eget rum ;) dagen efter är det premiär av revyn så gäller att vara på topp då, men är man krigare så är man! Är nu på jobbet , slutar två som vanligt. Jobb och rep hela helgen men det klagar jag inte på! Sista jobb helgen på ett tag!
 
#1 - angelijna

https://www.youtube.com/watch?v=u25rP0-F_ko

lyssna på min cover av someone like u, dela gärna på din blogg och sätt gärna en tumme upp på klippet, tack på förhand peace out :)