Fokus på mig

Tisdag kväll och veckan har startat i det mönstret jag planerar att fortsätta den i - att vara mitt bästa jag, och jävlar vad grym jag varit so far! Hehe 🙈 ne men är faktiskt sjukt stolt över min prestation och inställning till precis allt nu och vet att jag kommer lyckas och fortsätta i rätt mönster - för jag märker verkligen hur bra det får mig att må och hur mycket jag får ut av denna inställning. Vi hade en grymt mysig helg, alltså verkligen. Och den kändes lagomt lång, åt massvis med gott och myste så mycket så man blev överfylld av myskänslor 😍 vilket gav mig ny energi och styrka inför att kick starta veckan, tog en springtur till stan fram och tillbaka igår på morgonen för att köpa busskortet ut till Sandviken. Jobbade sedan till 19;00 och efter det ett sent gympass. Idag har jag klivit upp 7 för jobb och nu, nu är jag äntligen klar med dagen. Har även fyllt på fransarna idag 👏 så lite skönhetsfix blev det allt! Men förutom det, matlagning, träning och jobb. I 8 veckor till är det vad min vardag kommer bestå av, inprincip varje dag för att sen få den där välförtjänade midsommaren i Göteborg och 2 veckor uppe i Norrland 💙 om jag längtar! Känns helt ok att leva lite strikt i 2 månader för den belöningen, såååååklart 😏 ja från och med nu kommer jag inte lägga fokus alls på motgångar, kommer stå ut varje minut för att få ut det jag vet kommer komma ur detta. Och det är värt att gå i motvind för att sen kunna se tillbaka på besväret med ett leende och säga 'jag klarade det' 👊 
Jag tror på mig själv. Det är allt som behövs. 😄