54 dagar

Alltså tiden vad händer med den? Den flashar förbi innan man ens hinner tänka. Vilket jag gillar skarpt dock, för nu är en sån period i ca 2 månader till då jag jobbar på hur mycket som helst och stressar med att hinna med allt i vardagen, alltså träning, jobb, hunden, och killen träffar man en kortis på kvällen OM vi nu går och sover tillsammans (har jobbat till 02:00 i veckan) och då sågs vi inte alls mån-tis. Men nästa vecka är det fm vecka så då går jag 06-14 vilket är skönt, då hinner man med träningen oxå 👍 Haha men jag klagar inte på att jag har jobb, det är bra cash 💪 MEN om 54 dagar får jag inte bara julledighet utan kommer även göra en sak som jag när jag orkar och har tid ska skriva ut vad det är. Det är en sak som jag velat göra sen ung ålder och en sak som inte alla heller förstår sig på. Många är dömande innan dom ens vet hela historian. Men jag har en tid bokad, det är betalt och det ända jag gör nu är att förbereda kroppen med träning och bra kost, för om 54 dagar smäller det! Jag ska förklara mer utförligt när jag har tid, för just nu är det bara posta detta,käka lunch rasta hunden och åka och jobba, haha fullt upp som vanligt 🤙 som sagt det är en relativt vanlig sak men samtidigt en sak som sticker i mångas ögon, och därför vill jag få en chans att skriva det inlägget i lugn och ro. Ha en toppen torsdag, snart helg 🙏🙏