30 N O V E M B E R (l)


I lördags när jag och elin jobbade , det här var ute i skogen innan turisterna kom som var över 60 stycken samma dag:)!



Är ju hemma idag, (kurerar mig så jag ska bli hundra procent frisk!) och tänkte göra ett juleté .
Dock blev det inte alls gott! Usch, drick aldrig ett juleté i en rödförpackning som glänser:D
Haha man luras bara av lukten! Så jag slängde det när jag lagt det i muggen och smakat en klunk.
Har ändå aldrig varit särskilt intresserad av té försöker lära mig att gilla det, men tror att jag går tillbaka till vad jag alltid har sagt från och med idag, TVINGA DIG ALDRIG GILLA NÅGOT!



Men denna gröt däremot! ÅÅhhhh så god den var:D havregrynsgröt med sylt! (L)



Här har vi då mitt kompletta lunchschema som i slutändan bara bestod av en enkel gröt! Hehe :D
men man blir så mätt av havre så ....!





En sÖt pepparkaaksgubbe:D









HA HA , elvis tvingade mig att fota honom ! Han är såå kamerakär ;) ;)













http://www.youtube.com/watch?v=r3Zc6pbXpRg  sugen på julstämning?
Det är ju trots allt jul snart!
Och igår var det första advent, det kom jag på efter att halva dagen har gått, så vi i den här familjen (som inte har alla hemma men men .. ) ska fira advent idag! Mysigt, ser framemot kvällen :) ! Önskar att ALLA familjemedlemmar kunde vara här men det är ju inte enkelt.. haha herregud nejnej, tänk om tove, ida, niklas, sandra , tobbe, sofia, jimmy, pappa , nina (tove et.c mamma!) och sandras och niklas mamma, mormor och morfar, farmor och alla kusiner och andra kusiner, nej nu låter det uppenbart att man inte kan få som man vill alltid ;)!
Men erkänn det hade varit något och fira jul med så många mysiga?(L)(L)(L)
Bara för att jag nu då råkar ÄLSKA julen ..

Men när jag var på stan med milla i fredags, så kom vi båda fram till att vi faktiskt inte ser framemot julen så mycket som vi brukar! Men det är nog pga all stress osv som är nu .. Men nu har jag ju julstämning ;) ! Nemas Problemas som man säger;)




#1 - Mia

åhh vad gott och mysigt det ser ut!:D

#2 - Sanna

Elvis kan ju vara jultomte i år och käka upp alla julklapparna ^^

#3 - Anonym

söta elvis!