Godmorgooooooooooon !

gmorgon på er solstrålar!! haha, jag har precis kommit hem ifrån skolan. GUD SÅ SKÖNT att ÄNTLIGEN VARA KLAR MED MATTEN!! Jag tror jag har ett vg nu ,eller ja, så sa jag sist oxå,men har jag inte så får jag göra ett omprov om tre veckor men jag borde ha VG, det är såå fruktansvärt skön känsla, att jag kämpade mig upp mot vg från IG och klarade av det trots alla hinder jag har haft under min skolgång. Jag är nöjd över min insats må jag säga:)! Hur ligger ni till med matten i skolan? Fler än jag som har behövt KÄMPA SOM TUSAN för att få ett betyg i matte? =)


Iaf, nu ligger ida fortfarande (snark) och sover.......hehehe, fast det är hon värd när hon ställer upp så mycket för mig. Hon sov här inatt oxå, igår kväll gick vi ju hem till fredrik och knackade på som ingenting. Gissa vad han har gjort medans vi helt hysteriskt har försökt nå honom? Ja han har suttit inomhus i några dygn och spelat cs?! HHAHA, det kommer han få för:D haha nerå , MEN MEN nu ska jag slänga in en bild. Sen äta lite furkost så fort ULLABELLA vaknar och efter det ska jag o alla här hemma göra lite ärenden (inte så kul) men det går nog snabt det oxå. åhh NU börjar ida vakna till ser jag, YESS!!! SEN SKA VI TILL SVAPPIS IDAAAAAAAAAAAAAG! Jag tror jag kan ha med internet över valborg, annars kommer jag nog hem på måndag en sväng och senska jag ha med min dator där borta så kommer kunna hålla mig uppdaterad! Ska kolla hur man gör tidsinställda inlägg oxå, bara för att jag har lite roliga saker att komma med ^





Om jag säger att jag tycker den här är gammal så lär väl alla börja protestera eftersom den fotades för ca en till två veckor sedan, men jag tycker att den är gammal när jag ändå fotar nya istortsett varje dag^^ haha fast har kommit på att det var oftare förr.(:


jajaja , nu ska jag sluta snacka gojja.