Det Har Aldrig Varit Värt Någonting Så Mycket Som Det Här Var


haha min hund gillar bananer!

naaaaw. : )


haha, ful bild men outfiten till lördag är inköpt och klar! visst är det snyggt? ni får se mer när jag uppträder;)




hahah! gör nog reklam för läppstiftet eller nåt ..


ohja







haha okej nu orkar jag inte bjuda på mer!
men andledningen till att jag lägger upp sjukt mkt bilder e inte bara för att jag e hetast, hhuh skoja ;) ne men det är det att ni ska märka en sak... jag har färgat håret blondare, äntligen!Och åhh så bra det blev!
Det Har som sagt aldirg varit värt nåt så mkt som det var:D jag fick lida pin ,ohja, men ska man vara fin så .. ah , ni vet;)
haha.


NU MÅSTE JAG SKYNDA MIG OCH PACKA , FÖR IMÅN ÅKER SÄNAAA OCH JAG TILL HAPARANDA OCH JAG SKA SOMSAGT TÄVLA!

( Är grymt nöjd med outfiten;P )


#1 - sara

finaa bilder:D

#2 - Anonym

sjukt fin :D jätte snyggt hår!

#3 - Martiiina

du har jätte snyggt hår :D CARRO!

#4 - Anonym

haha oh så söt hund förresten:D/martina

#5 - Anonym

fint det blev:D du passar

#6 - Anonym

snyggggg outfit oxå:d

#7 - Anonym

kör du bara på profil bilder eller vad?