Kan inte sova.... tänker på sushi

Komiskt ...skrev precis ett inlägg om sushi, varför jag gillar det så mkt osv .. så försvann skiten för att jag råkade trycka på " ny flik " (inte med flit!) så det gick ju bra de oxå... Men så är det ska inte deppa bara för det, fingrarna rullar på iaf. Det inlägget handlade om var att nu när jag åker till stockholm på fredag så ska jag bara äta sushi typ, haha jag och mamma gillar det så mkt o det är ju våran ensamma vecka tillsammans. Sen skrev jag oxå om en händelse som hände när jag var på sushibar på stureplan i sthlm för tre veckor sen ! tror ni hade fått er ett gott skratt om DET DÄR FÖRBANNADE INLÄGGET INTE HADE FÖRSVUNNIT!! HAHA=) men strunt samma. JAG = ÄLSKAR SUSHI THAT was the point:P



mmm erkänn det ser gott ut.
Tror att en av andledningarna till varför jag gillar sushi det kanske ni har förstått sja också , men det är iaf för att det är så nyttigt! Man slipper det dåliga samvetet, (:





Ja ,sushi för hela veckan fr.o.m fredag då!  eller ja , nästan ...  GUD VAD JAG LÄNGTAR ,OCH TILL KRYSSNINGEN TILL ÅLAND SOM VI ÅKER IVÄG PÅ MÅNDAG - TISDAG , jag ska fota massor av bilder:) Tänk att jag inte kommer komma hem på fem - sex veckor..och sen flyttar jag ! Haha, ehm ja whatever livet leker.Har oxå massor av listor som jag nu skrivit att jag ska packa ner till London , Jag längtar längtar längtar.... men nu ska jag verkligen försöka sova !

#1 - Julia

jag gillar oxå susih, ibland faktiskt bara, men det kan smaka gott som middag nån dag sådär:D annars är det väldigt speciell smak samtidigt som det är helt ok , jag vet intehaha men gott är det:D