tjollahopp

men tja tja! Hur är läget? Vaknade lite illamående idag, hade sovmorgon men vaknar somvanligt när jag har det alltid strax före nio. Eller idag redan kvart över åtta...tog en dusch när jag hade vaknat iaf så jag piggnade till , nu sitter jag här och ska snart ner och äta frukost^^Ska somsagt på call up idag klockan två , blir faktiskt rätt spännande. Kan berätta mer sen :D

Nej nu ska jag ner och äta F R U K O S T ! Puss


haha mys tröjan idag!
#1 - ParfymeraMera UF

Hej vi är fyra tjejer som går sista året på gymnasiet och har fått chansen att starta, driva och avveckla ett UF-företag under ett år!



Vi kommer att sälja en liten, mini parfymflaska som du via två enkla steg fyller på med din favoritdoft. Perfekt när du inte vill ta med din ömtåliga parfymflaska eller när din parfymflaska faktiskt inte får plats i en liten väska när du ska ut på fest. Vår produkt kan du ta med ÖVERALLT!



Kanske något du är intresserad av? Eller varför inte födelsedagspresent eller julklapp till någon? Skicka en intresseanmälan i vårt kontaktformulär som du hittar i sidomenyn på bloggen så meddelar vi dig när försäljningen snart drar igång!



Hoppas du vill hjälpa oss att bli lite större och följa vårt UF-år via bloglovin!



Med vänliga hälsningar,

ParfymeraMera UF