men vad händer..

vilken huvudvärk jag åkte på precis! har ju varit vaken sen fyra imårse så inte så konstigt kanske? hehe ;)
Monika åkte ju iväg och hämtade tina och niklas från tåget ,så för min del var det bara att börja vakta valpen. Som som tur är bara behövde ut en gång, där runt 4,5 ngn gång. USCH vad såå trött. Så är det fortfarande, har som inte vaknat till på hela dagen.

Har iaf haft dansträning idag, och gymmat och umgåtts med Linnea! SÅ sjukt kul att umgås med henne,som vanligt:) har ju alltid planer och ideer på allt!=)Nu satsar vi stort, men inget jag vill dela med mig av;) haha delar med mig av ALLT förutom det här, för det är vi två om! jaja, nu taggar jag inför imån. Massor av träning och upp tidiigt ska till nynäs och träna på morgonen!


haha gammal gammal bild jag hittade på datorn!



hahahah, fyfan dör!



Ja , nu börjar datorn hänga sig oxå ... undrar varför , msn laggar ständigt! jätteirriterande..
men nu ska jag nog snart slagga, puss på er!