vrf steg jag upp så tidigt för? ;(

haha ja man blir ju lite irriterad.. steg upp runt halv åtta, nu är klockan tjugo i 9 och ska in klockan 12 bussen .. vad less man blir på sig själv .. jag behöver väl knappast fyra timmar till att fixa iordning mig, äta o packa!? tar ju max två timmar ... så nu sitter jag fortfarande i sovkläderna och kollar i vanlig ordning på vakna med the voice, tacka sig att dom finns säger jag bara!

vad hade jag gjort annars ? ;)



Haha aaa....trist att man ska vara sån dålig planerare.
men nu jävlar när jag sätter igång och fixar mig så ska det bli bra!
är bara rädd att sminket kommer lossna när vi tränar, men det är ju bara att ta med sig nytt. Och vart är solen hörni!? bortaaaaaaa!inte bra alls, jag som köpte nya solbrillor igår, för att det var steksol då, men kanske blire senare mot dagen?=)



nu tänkte jag ju gå och hämtra frukost, so i se ya later!