Det är inte min dag idag!

Imårse vaknade jag med feber, halsont, illamående, öroninflammation, huvudvärk och snart slemhosta jag hostar bara till ibland nu till en början..
jag orkar knappt skriva det här, och jag MÅSTE in på en dansföreställnng och sen har jag visningsklass imorgon, inte bra alls när man mår som sämst. ,men har frågat lärarna om iprener är ju inte tillräckligt gammal för att köpa det, om en månad så .. men så frustrerande!! Åh! Blir så arg när det är så viktiga dagar...ska verklgen försöka med ALLT för missar jag något kan betyget påverkas stort.

Igår var det ju workshop med helena franzen(det är hennes förställning vi ska se ikväll) och här är en video från igår :


se och njut, det var kul trots att jag kände hur dåligt jag gjorde ifrån mig haha, men är väldigt ny med mordern dans, vääääldigt ny. Har typ dansat alt utom balett och mordent och det är det vi håller på med i skolan haha ;) men ändå. titta!


kramar från en sjukling...
#1 - Sofia

vad kul med videon! :) har den visats nånstans? :) puss, krya på dig <3

#2 - carro

Jo i tv4nyheterna tror jag :D tack<3 pusss