I DID IT :D

Jag kämpade mig igenom föreställningen igår, var bland det jobbigaste jag gjort på länge,att sitta tar såååååå mycket energi och jag satt och kallsvättades genom hela föreställningen, men med lite vilja går ju allt!
Sen hade vi visningsklass i balett OCH MORDENT idag :D Det gick väl sådär , jag sprang och hämtade ibumetiner av skolsköterskan som sa att jag INTE FÅR TRÄNA men jag förklarade hur viktigt det var med visningsklasser. Så det löste sig och jag tog mig igenom det, sen höll min hals på att börja blöda kändes det som och illamåendet steg till tusen och jag blev plötsligt jättetrött,åt lunch la mig på soffan för att ta en kvartare innan jag skulle in igen hade jag då tänkt, men så sjukanmälde jag mig för säkerhetsskull och då somnade jag , och jag sov i 5 timmar. Då förstår ni hur jag kände mig efter bara typ lite över en timmas visningsklass med feber och någon infektion i kroppen som på något sätt spridit sig till lederna, har ju haft ont i lederna i två dagar nu .. men NU tror jag att jag är på bättringsvägen, direkt när jag vaknade påmindes jag om att det inte är helg än, så packade träningskläderna till imorgon ska visa en egengjord solhälsning C i yogan och så ska vi se på videorna på första danslektionen, vilket kan bli kul. Om man inte gjorde bort sig allt för mycket i sjuka dagar ;) haha .. I hope I didn´t. Så praktiserade yogan nyss som jag gjort själv och tänkte nu göra middag, ta lite frisk luft kanske så långt man orkar gå blir väl sopphuset haha. Var tvungen och boka tvätttid idag oxå så den högen inte växer som vissa andra, söndag mellan 10-13 blir det ;) (obs skriver för min egen skull det ;) om ni undrar haha .. kanske inte är så kul att få höra om tvätttider?


Hoppas ni är friska och välmående :D puss!

dagens känsla, = jag