Workshop med Helena Franzén imorgon!

Hallå!
Seg dag, det enda roliga idag var såklart baletten.. resten var bara jobbigt,en sån här vecka skulle jag behöva en extra helgdag!

Men imorgon blir det andra grejer eftersom vi ska ha workshop med en känd koreograf och jag längtar så jag spricker. Ska bli riktigt kul, vi ska få dansa med Franzén och en av hennes dansare :´)
Sen se hennes föreställning på kvällen på Onsdag. Inte helt fel..


Så nu ska jag lägga mig framför tvn och ladda upp med en lussebulle, haha! Man är inte som alla andra helt enkelt.. eller, i hemlighet laddar nog ganska många upp med sånt ;) .

Pusspuss!


men bevis, en gång i tiden gick man på gymmet på kvällarna istället för att sitta hemma och äta lussekatter, hihihi;) Men det var ju iofs över 2 år sedan som bilden fotades..(A) det säger vi inget om!