Tisdag

Klarade av denna tisdag rätt bra må jag säga! Började med en bra frukost, 40 minuters promenad i regnet men vad gör det(?)när allt annat är så bra just nu! Sen redovisade jag om en film på kulturhistorian, gick sedan med Evelina till resia o fixade min försäkring inför resan. SKÖNT och ha det fixat '-', sen var det dans, eller ja yoga 1 timme idag. Efter det promenerade jag och Lovisa till polisen där jag fixade nytt pass, blev inte bra på bilden och underskriften ser ut att vara skriven av en 3åring, men det är ju bara kontrollanter som kollar som tur är! Haha. Får passet om 5 arbetsdagar så kan slappna av på den delen oxå! Efter detta åkte jag hem, gjorde mat, torsk med potatis, sallad och citron/dill sås till. Hemlagat à la mig! Var faktiskt fräscht. Sen har jag gjort bort två uppgifter, en nutida konst skrivning plus redovisning - check! Känns så bra. Även gjort en hemtenta i islam. Tror alla mina rester är klara nu, så bara vänta in nästa bomb när den släpps! Haha. Blir väl snart '-' även fixat ledighetsansökan idag bara några lärare kvar att skriva på then im done!! Så skönt. Är skapligt trött nu i huvudet efter 4 timmars plugg i sträck och gjort bort så stora uppgifter så nu känns det som att vila eller träning är lösningen på allt. Men får se vad jag beger mig iväg på:') maten! Helt ok!