Chill

Idag körde jag drygt en timme. Men det var lite småläskigt idag, det är ju alltid i början man upptäcker saker och begår misstag som man blir vettskrämd av. Två gånger lyckades jag sätta i ettans växel i hög fart, det rycker och man tappar kontrollen över bilen, det låter högt som fan och är inte bra för bilen alls, dessutom blir man stressad och då vet man inte hur man ska ta sig ur situationen och tvärstannar bilen, mitt ute i rusningstrafik, så kan det även bli kollisioner. Så jag ska ta upp detta med min körskolelärare Imorn, 09;30 har ja körlektion. För vill bli av med rädslan för att växla nu när den uppstod. Är fortfarande lite skärrad, vill absolut inte att det ska hända igen. Och JA jag har koll på växellådan, jag har ju risktvåan om drygt 2 veckor, ändå händer sånt här! Åh, obehagligt .. Men men, förhoppningsvis har ja inga fler överraskningar kvar att få! Kör ju en rätt stor bil, en Mitsubishi, stor och hög. Får hoppas det går bättre Imorn! Annars gick det bra med bra flyt just idag, alla gånger kan inte vara perfekt. Här är bilen ja kör, mammas, kan fota bättre Imorn! Godnatt *