Torsdag

'Ledig dag' vet jag inte om jag kan kalla det här. Men det är väl ett sätt jag väljer att lägga upp lediga dagar på, dvs - springrunda, frukost, gym, handla mat, laga matlådor, handla lite till, äta och träffa en saknad Sandra ikväll ska oxå hinnas med. Så, life of fitness helt enkelt! ;) men det är bara några få veckor kvar, inte ens en hel månad! Sjukt. Fått kallelse till Gällivare den 21 april så då ska jag dit för att ta utredningen av mitt fel i kroppen vidare, får se vad vi får för svar där. Som sagt, när vi startade det här sa min läkare 'det är början på en lång utredning' ja, det menar han med varje ton i den meningen. Läkarbesöken startades i februari och vi är säkert inte ens halvvägs klara, men känns bra att vara igång med 'felsökningen' efter att ha levt med det hela livet. Kan berätta mer om allt när jag själv vet mer, kan bara säga att det väldigt ofta är något fel på min kropp, inget funkar som det ska och så en del andra lite mer privata problem som jag inte vill ta upp här, inte än iallfall. Är mycket som står tokigt till och har haft detta hela mitt liv, så är superlättad över att en utredning är igång :-) 

Bilder från dagen. Tur man är en krigare ända in i själen, för då ger man aldrig upp! Allt löser sig.