9 weeks left

Inget bloggande blev det på en hel vecka. Kände att jag ska lägga all fokus på att fixa kosten, träningen, jobb och helt enkelt mitt eget välmående. Kan meddela nyheter jag aldrig trodde, inte ens igår kväll, att jag skulle skriva ut idag. Så nu har alltså 1 vecka gått av 10, 9 weeks left alltså. Vågen stod efter en vecka på -3,5 kg (!!!!) sjukt stolt över min prestation! Har till o med kört så mycket cardio att jag fått en överansträngning i foten så nu biter jag mig i läppen när jag går. Haha, men värt det när man tappat så många kilon. Så kosten är back on track och det går åt rätt håll igen. Sen fick jag även någon timme efter den nyheten imårse ett samtal om att jag fått ett jobb, börjar imorgon!!! Alltså, snacka om att hard work pays off!! Gud vad jag är glad på riktigt nu. Man har deppat så himla länge över att kosten bara failar och pengarna inte rullar in. Och idag, så gjorde båda delarna ett stort framsteg. Jag gjorde ett stort framsteg! Nu ska jag ta vara på denna chansen, keep going 9 veckor till med att bränna bort onödiga kilon och satsa på nya arbetet. Sen får vi en helg i Göteborg över midsommar njuta av livet och sedan 2 veckor uppe i norr 😍 om jag längtar! 
Jag känner mig grym. Hard work pays off! 💪