Nu är det på riktigt.

Hej söndag 🙊 snabbt tiden går! Kan knappt fatta att det gått en vecka av jobb och det verkliga livet! En hel vecka sen vi hade semester. Tur att tiden går fort, för vi har ju somsagt en till resa att se framemot snart! Idag har vi gymmat. Denna vecka blev det bara 3 springrundor och 2 gympass totalt, och vi har inte ätit bra kost. Men imorgon börjas det, så idag ska jag njuta av sista pizzan på 2 månader! Yes I Will! Nu ser vi framemot en ordentlig kost och följa schemat ordentligt och se hur långt två månader kan ta oss. It Will be tough - men vi klarade ju 3 månader förut. Its all in the head! Och vi vill ju detta! Kroppen kommer tacka en. 🙏 är förvånad att jag  inte väger mer än 61 kg dock.. Det är mycket tycker jag, men, med tanke på att vi ätit skit så många dagar i rad och under semestern inte ens tränat, samt druckit några gånger osv så ökade inte vikten mer än så. Men jag själv känner mig alldeles för pluffsig och brukar ligga kring 55 kg när jag äter bra och tränar enligt schema. Så dit ska jag nog lyckas komma på 2 månader! Är 168 cm lång.. För den delen. Så 55 kg är en trivsam vikt enligt mig 😄 ja hursom, fett ska brännas, kilon ska bort, muskler ska bevaras men största fokus bränna bort fettet så blir en del gym och pw/löprundor! Men träning är ju våran grej, och nu har vi rätt bestämdhet för kosten och världens bästa morot - USA resan!! Så lets go go go. 
Tänk att det här bara var 2-3 veckor sen.. I början av semestern, tiden går sååå fort!! Men somsagt, thats good 😏