Its on!

Idag när jag vaknade hade jag en helt annan känsla i mig, ett helt annat lugn i kroppen. Att jag tog beslutet att plugga till samhällsplanerare och igår betalade jag högskoleprovet som är 21 oktober, ansökan till högskolan öppnar 15 september! Jag är så grymt taggad och lättad, jag vet vad jag ska göra av mitt liv nu! Allt har tidigare bara varit tankar och idéer som jag verkligen försökt uppfylla, men nu hittade jag en väg, en väg jag vet kommer passa mig utmärkt, speciellt mitt brinnande intresse för att skriva, och uppsatser är något det kommer krylla av både under utbildning och när jag kommer in i det arbetslivet! Jag är så glad över detta, vill bara sätta igång NU NU NU! Men först, högskoleprovet, anmälan och sen är det bara att vänta in beskedet och förhoppningsvis sätta igång i januari 🙏🙏 jag ska göra allt! Och jobba på Sandvik givetvis till årsskiftet, att äntligen ha en realistisk plan som jag vet kommer gå i land. Pluggar på högskoleprovet nu men snart lunch och sen jobbdax 🙌