Svullen

Igår efter operationen så har jag lagt på mig 1 kilo vätska. Det är ju inte mycket & kan lätt jobbas bort på några dagar. & eftersom sjukhuset bjuder på macka som man måste få i sig innan man åker hem efter en narkos + blåbärssoppa (valde det framför nyponsoppa) & efteråt hade jag ingen aptit på kyckling & ris så vi lunchade på gävlebro. Blev fläskfilé men tog ej bort såsen eller bytte ut pommes. Ville bara få i mig massa energi för hatar att känna mig så svag & trött i kroppen. Men idag är jag back on track. Ska äta lite mindre kolisar idag för att ta igen gårdagen, eller egentligen ska jag ta den mängden jag ska ta. Har ätit banan nästan varje dag sedan vi började deffa, så idag blir det att åka & köpa proteinpulver så det börjar hända lite mer. Vikten har som stannat av, vill helst tappa 5-6 kilo till, har 7 veckor på mig så detta ska nog gå om jag drar ner intaget ytterligare lite. Har ätit rätt bra mängder under dom första 3 veckorna men bra mat. Dock är det enda jag tappat 3 kilo. Och brukar tappa typ 5 kilo första tre veckorna. Så har lite att ta igen. Men vet ju att det har med mängden att göra + frukt, frukt är inte bra när man vill gå ner. Eller ja, fruktsockret för oss tjejer iaf. Så byter ut detta mot proteinpulver & kvälls kvargen mot Lindahls utan socker + 0,2 eller om det är 0,5 % fetthalt. Har tidigare ätit kesellas kvarg, för att den är to die for. Men 7% fetthalt på diet? Haha funkar tyvärr inte. Iaf inte om man är normvalviktig & bara vill tighta till sig. Även börjat med CLA idag igen, gick på det innan julen, så med ännu striktare kost + CLA ska jag ta detta i mål! Nya tag! (null)