Lyx dag 🙏

Jag fick bort det gröna som kom frĂ„n silver schampot i mitt hĂ„r & dessutom la hon i Ă€nnu ljusare fĂ€rg i lĂ€ngderna, helt gratisÂ đŸ˜±đŸ™ŒđŸ˜ jag Ă€r sĂ„ nöjd sĂ„ det finns typ inte ord. Och sĂ„Ă„Ă„ glad att jag senaste 3 gĂ„ngerna gĂ„tt till Diana för hon Ă€r fan grym! Och med tanke pĂ„ hennes Quick fix pĂ„ bara en dag, jag menar jag ringde igĂ„r, och klĂ€mma in mig i 2 h och bjuda pĂ„ mer Ă€n det var tĂ€nkt för hon visste ju hur ljus jag egentligen ville bli! Herregud 😍 jag tackar henne & mitt grymma hĂ„r som stĂ„tt ut med denna processen, frĂ„n svart till ljusblond pĂ„ 1 Ă„r! SĂ„Ă„Ă„Ă„ otroligt nöjd! EfterĂ„t passade jag pĂ„ att shoppa inför sommar & semester, sĂ„ har en helt ny sommar garderob. Ska strax packa upp pĂ„sarna sĂ„ fĂ„r ni se 😁 efterĂ„t Ă„kte jag hem för att Ă€ta lite nyttiga tacorester & sedan blev det ett lats & biceps pass pĂ„ gymmet med babe 👊 allt detta har jag gjort idag trots 3 timmar sömn för att vĂ€nda dygnet! Yolo đŸ™‹đŸŒâ€â™€ïž (null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
Lite bilder frĂ„n idag, Ă€r helt kĂ€r i min nya jeans jacka jag oxĂ„ fick med mig hem idag, som jag letat efter en! Äntligen, redo för semester om 2,5 v ☀